Pludselig svimmelhed - Multipel sklerose-forum - Symptomer ved MS

MS-portalen - siden for dig med MS

Pludselig svimmelhed

01 - 27.02.2010, 19:32

Hej vil høre om der er andre end mig der oplever at man sider og bliver svimmel, uden varsel? har ikke oplevet det før og tænker om det er sclerosen der pusler? det er som et sus der går gennenm kroppen. jeg er ny diagnostiseret ,men har haft et a-typist forløb.*

Lene71

02 - 01.03.2010, 15:46

Hej Lene71.. Jeg oplever det selv i ny og næ.. Jeg tror det er ms der lige siger hej, og tror ikke der er meget man kan gøre ved det:(. Fik selv ms 2004 og har det faktisk ok..

brianw

03 - 01.03.2010, 16:10

Ja ,det er ret ubehageligt. Jeg har det også godt, bortset fra at jeg hurtigt bliver træt i ben og arme når jeg dyrker sport eller står op for længe. Det var rart der var en der svarede. Er der ikke så meget aktivitet herinde ??

Lene71

04 - 01.03.2010, 20:16

Hej... Jeg oplever også, at jeg i ny og næ bliver svimmel og føler, at jeg er lige ved at besvime... Og ja, det er totalt ubehageligt :( men ved dog ikke, i hvilken grad, det hænger sammen med ms...

TinaTB

05 - 02.03.2010, 13:26

Hej lene. Jeg synes ikke der er mange der skriver her inde, jeg kigger jævnligt ind og snuser lidt:) Og efter at sclerose chatten ikke bliver brugt meget mere, så er det jo fint at læse andre steder.. Men ellers bruger jeg mest msn til at chatte med andre i samme båd...

brianw

06 - 02.03.2010, 19:58

Det er da lidt trist at der ikke er meget aktivitet. Jeg er ret ny med diagnosen, men har haft sygdommen i mange år. Derfor er det helt rart at skrive med andre i samme båd. Er ofte bekymret for fremtiden og hvad der følger med. Skal starte med rebif 44 igen efter en pause pga. sygdom. Føler det lidt som at vælge mellem pest eller kolera. Jeg er under uddannelse er over halvvejs og tænker ofte på om jeg kommer til at arbejde fuldtid osv. Der er mange nye tanker der følger med en sclerose diagnose. Jeg er fra Esbjerg, men oprindeligt fynbo. Er på scleroseklinik her i Esbjerg og syntes de er vældig søde .

Ja mon ikke det er sclerosen der pusler eller angst har jeg også tænkt lidt på, nu når man ved hvad man fejler og er mere sensibel oven på en diagnose.

Lene71

Besøgstæller

Registrerede medlemmer: 525

Brugere online: 15

Diskussionsindlæg: 196

Log ind på Mødestedet

Værktøj

Månedlig undersøgelse

Hvilken er din vigtigste kilde til information om MS?

» Vis resultat