Scanning !!!!! - Multipel sklerose-forum - Det sociale liv med MS

MS-portalen - siden for dig med MS

Scanning !!!!!

01 - 28.03.2008, 22:24

Idag mødte jeg så op til scanning igen på OUH. Jeg skulle scannes med kontrast og jeg glædede mig til at få svaret og blive færdig på afdelingen.
Men ak!! For anden dag i træk sad jeg der og ventede og ventede i flere timer uden at noget skete. Jeg spurgte sygeplejerskerne hvornår jeg kunne komme til, men det vidste de ikke fordi deres afdeling og røgten afdelingen ikke var enige om hvem der skulle prioriteres mest.
Jeg blev træt og blev tildelt en seng hvor jeg kunne sove. Det tog jeg imod. Da jeg havde sovet 2½ time vågnede jeg fordi noget skubbede til min seng. Jeg troede at jeg var på vej ned for at blive scannet; men nej jeg lå hvor jeg havde ligget hele tiden. Jeg blev så arrig og ked af det at jeg gav mig til at tude.
De forstod mig godt men kunne intet gøre fordi det nu var weekend, så jeg må komme igen på Mandag klokken halv 9. Jeg har besluttet mig til at hvis de ikke tager mig på Mandag, afbryder jeg min behandling på OUH og søger Rigshospitalet i stedet for.
Ikke fordi jeg har noget ondt at udsætte på afdeling N2. De er søde og flinke overfor både patienter og pårørende, men det er den måde hvorpå man bliver behandlet og at der stadig ikke sker noget. De burde kunne sige sig selv, at netop den slags psykisk stress er med til at sætte gang i endnu et attak. Det er ikke noget jeg har lyst til en gang til

Shansen

Shansen

Besøgstæller

Registrerede medlemmer: 525

Brugere online: 7

Diskussionsindlæg: 196

Log ind på Mødestedet

Værktøj

Månedlig undersøgelse

Hvilken er din vigtigste kilde til information om MS?

» Vis resultat